Zöld sikerek a piaci versenyben - díjat nyert a Zöldpolc
A most díjat nyert webshop olyan szelíd termékeket árul, amelyek igyekeznek kielégíteni a hagyományos termékeknél, vegyszereknél megszokott igényeket, viszont elindíthatják a fogyasztókat a zöldebb, fenntarthatóbb fogyasztási cikkek felé. - az október 13-án hallottak alapján így foglalhatnánk össze a zöld termékeket áruló weboldal üzletpolitikáját.
A HVG egyik szaklapja, a Mai Piac október 21-én harmadik alkalommal díjazta az év legjobb FMCG-webshopját. Idén a győztes a www.zoldpolc.hu lett. A környezetbarát és energiatakarékos termékeket kínáló webáruház számára a HVG Online Zrt. 1 200 000 forint értékű hirdetési csomagot ajánlott fel, továbbá 480 ezer forint értékben jelenhetnek meg hírdetései a Mai Piac portálján.
A közönségdíjat is egy zöld-témájú bolt, a www.kataboltja.hu vehette át. A természetes tisztítószereket és kozmetikumokat áruló online shop informatikai háttértámogatást nyert a versenyben. A különdíjas pedig a hazai webshopok egyik úttörőjének számító www.groby.hu, amely nem mellesleg első helyen végezett a Tudatos Vásárlók Egyesülete szupermarketeket mustráló cégmércéjében is.
Reméljük a díjak segítik a fogyasztói szokások fenntarthatóbb irányba mozdulását. Az elismerés minden esettre időszerű volt, gratulálunk a díjazottaknak. A HuMuSz "Zöld Kalandozások" legutóbbi beszélgetésének egyik vendége épp Rakonczay Tamás, a Zöldpolc üzemeltetője volt. A beszélgetés hamarosan megtekínthető online a humusz.hu weboldalon, tavalyi előadásaink itt érhetőek el.