Házhoz menő szervizt indít a Samsung
A márka prémium termékeihez mostantól házhoz menő szervizszolgáltatást kínál.
A Samsung Electronics Magyar Zrt. 2010-ben kezdte meg hazánkban a
hordozható számítógépek hivatalos értékesítését, amelyekhez akkor még
központosított szervizszolgáltatás kapcsolódott. A tavalyi évben
bevezették az ingyenes Samsung Szervizfutár szolgáltatást, amely az
okostelefonokra, prémium kategóriás monitorokra, a notebook-okra és a
netbook-okra terjed ki. A felhasználók egy internetes felületen
keresztül rendelhetnek futárt, majd javítás után az ügyfél által kért
helyre és időpontban visszaszállítják a terméket. A Szervizfutár szolgáltatás egy év alatt közel 1000 ügyfélkérésnek tett eleget.
2012.
február elején elindult a Házhozmegyünk szolgáltatás, amit a prémium
kategóriás termékkel rendelkező ügyfelek a Samsung online
ügyfélszolgálati központján keresztül vehetnek igénybe. A szakemberek -
amennyiben az technikaliag lehetséges - rögtön a helyszínen elvégzik a
javítási munkálatokat, valamint a mobiltelefonok esetében az adatmentést
is. Az egyelőre Budapesten és Pest megyében elérhető minőségi
szolgáltatás hátterét a mobilkészülékek esetén a Telemax, a notebookok
kapcsán pedig a Fixdirect cégek biztosítják. A szervizelést végző
munkatársak a Samsung szervizautójával, egyenruhájában és a
szolgáltatásra való jogosultságukat igazoló azonosító kártyával keresik
fel az ügyfeleket.
"Immáron a hét összes napján elérhető az
ingyenesen hívható ügyfélszolgálatunk (06-80-SAMSUNG). A kiemelt
szervizközpontok egységes, prémium megjelenéssel várják ügyfeleiket az
ország legtöbb pontján, míg Budapesten, és a kiemelt megyeszékhelyeken a
notebookok és a táblagépek szervizelését speciális egységek végzik.
Ezen felül a My Samsung online platform segítségével a felhasználók az
interneten keresztül igényelhetnek például garanciahosszabbítást." -
mondta el a témában Gerzsei Attila, a Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálati osztályának vezetője.
Forrás: marketinginfo.hu