Prospektusportál indult
Közel egy évig tartó fejlesztés és tesztüzem után szeptembertől végleges formájában indult el Magyarország első prospektusportálja, az Akciokatalogus.hu. Az oldal jelenleg egyedüliként kínálja online formában az áruházak, kereskedelmi láncok és hipermarketek nyomtatott prospektusait.
A prospektusok teljesen digitalizálva és címkézve kerültek fel, aminek
köszönhetően a fogyasztók számára könnyen áttekinthető, kereshető és
szűrhető a rendszer, míg a partnerek számára pontos elérési adatokat
kínál - írja a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközlemény.
A
közlemény szerint az Akciokatalogus.hu új szegmenst indít a magyar
piacon. Az oldal személyre szabható, és területi alapon tájékoztatja a
vásárlókat a közelükben lévő aktuális ajánlatokról. A felhasználók a
prospektusok mellett az egyes üzletekről minden lényeges információt
megkaphatnak a térképen jelölt helyüktől kezdve a nyitva tartásukig és
az akciók időtartamáig. Ezen felül kedvenc termékeiket, kereskedéseiket
vagy termékcsoportjaikat el is menthetik, és emailben kérhetnek
értesítőt arról, ha új, számukra releváns prospektus jelenik meg.
André
Mohr, az Akciokatalogus.hu alapítója szerint a magyar piacon is igény
van effajta szolgáltatásra: "A statisztikák szerint a nyomtatott
prospektusok több mint 50 százaléka kerül úgy a szemétbe, hogy bárki is
olvasta volna őket. Sok ember egyáltalán nem szereti a postaládát
kitöltő, kéretlen prospektusokat. Az Akciokatalogus.hu a leendő
vásárlóknak olyan helyet kínál, ahol éjjel-nappal, kényelmesen
átolvashatják az őket érdeklő kiadványokat, a kereskedők számára pedig
egy teljesen új, pontosan mérhető és kevésbé környezetterhelő módszert a
fogyasztók elérésére. Az oldal üzleti modellje kattintás alapú, tehát
gyakorlatilag minimális a meddőszórás, és a promóciós büdzsé ezen része
nem vész kárba" - mondta el az alapító.
A világon elsőkét az
oldalon a prospektusokon belül az egyes termékek is kattinthatóak,
aminek köszönhetően a partnerek is minden eddiginél pontosabb adatokat
kapnak kiadványaik eléréséről. Ez a pontos mérhetőség lehetővé teszi,
hogy az oldalt a marketingosztályok a következő promóciók tervezéséhez
is felhasználják.
Forrás: marketinginfo.hu