Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 19 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Fizet vagy visszavált?

  • 2004. december 27.
  • humusz
"Hosszabb távon a betétdíjas italcsomagolások arányának növekedésére, illetve a környezetbarát alapanyagú reklámszatyrok elterjedésére számítanak a szakértõk a termékdíjrendszer jövõ januártól érvényes átalakítása miatt. No meg persze a fémdobozos üdítõk és sörök drágulására."
Hargitai Miklós cikke a mai Népszabadságban: Fizet vagy visszavált?
"Hosszabb távon a betétdíjas italcsomagolások arányának növekedésére, illetve a környezetbarát alapanyagú reklámszatyrok elterjedésére számítanak a szakértõk a termékdíjrendszer jövõ januártól érvényes átalakítása miatt. No meg persze a fémdobozos üdítõk és sörök drágulására."
Hargitai Miklós cikke a mai Népszabadságban: Fizet vagy visszavált?