A vállalatok felelősségvállalása - „Vegyél vissza!"
Egyre többet halljuk a szót: „CSR" (ejtsd szí-esz-ár vagy cé-es-er). Az üzleti szféra szereti a hárombetûs rövidítéseket, a média pedig egyenesen zabálja. Mi köze ennek a fenntarthatósághoz, és mikor lesz egy vállalat felelõs? Mik azok a tényezõk, amiket nem árt szem elõtt tartanunk, legyünk bár vásárlók, dolgozók, részvényesek, állam- avagy vezérigazgatók. Az elsõ lépések itthon, és egy kampány, ami annyira friss, hogy még forró.
Egyre többet halljuk a szót: „CSR" (ejtsd szí-esz-ár vagy cé-es-er). Az üzleti szféra szereti a hárombetűs rövidítéseket, a média pedig egyenesen zabálja. Mi köze ennek a fenntarthatósághoz, és mikor lesz egy vállalat felelős? Mik azok a tényezők, amiket nem árt szem előtt tartanunk, legyünk bár vásárlók, dolgozók, részvényesek, állam- avagy vezérigazgatók. Az első lépések itthon, és egy kampány, ami annyira friss, hogy még forró.