Nem ismerik a britek a chips összetevőit
"Az elhízás elleni védekezés és a felvilágosítás áll annak a
kampánynak a középpontjában, amit a héten indított a brit
szívalapítvány. A társaság felmérése szerint a gyerekek harmadának
fogalma sincs róla, mibõl készül a chips."
"Aggasztóan magas azoknak a 8-14 éves gyerekeknek a száma (36 százalék),
akiknek fogalmuk sincs róla, hogy miből készül televízió előtti
rágcsálnivalójuk, a chips. A megkérdezett 1000 gyerekből minden
tizedik az olajat, a tojást, a lisztet vagy az almát jelölte meg fő
összetevőként a burgonya helyett.
A kutatás annak az új kampánysorozatnak a része, ami a fiatalok figyelmét szeretné felhívni arra, mit esznek és hogyan táplálkozhatnának egészségesebben. A hétfőn kezdődött reklámhadjárat hatalmas plakátokon hirdeti, mi található a sajtburgerben, a hot dogban vagy a csirkefalatokban.
Mivel az elkövetkezendő két évben további 440 ezer gyermek válik túlsúlyossá, negyedük pedig elhízottá 2020-ra, egyre nagyobb figyelmet szentelnek a táplálkozásnak és az ezzel kapcsolatos információknak.
A szívalapítvány vezetője szerint aggasztó, hogy a gyermekek annyira elveszítették a kapcsolatot a "való világgal", hogy nincsenek tisztában azzal, miből készül a chips. Azért, hogy minél több fiatalhoz eljusson az üzenet a gyermekek nyelvén szólunk hozzájuk, nyilatkozta a vezető. A 11 és 12 év közötti korosztály számára óriás chipsre emlékeztető csomagokat is készített az alapítvány, amiben a felvilágosító füzetek mellett matricák és poszterek találhatók."
Forrás: www.mfor.hu
A kutatás annak az új kampánysorozatnak a része, ami a fiatalok figyelmét szeretné felhívni arra, mit esznek és hogyan táplálkozhatnának egészségesebben. A hétfőn kezdődött reklámhadjárat hatalmas plakátokon hirdeti, mi található a sajtburgerben, a hot dogban vagy a csirkefalatokban.
Mivel az elkövetkezendő két évben további 440 ezer gyermek válik túlsúlyossá, negyedük pedig elhízottá 2020-ra, egyre nagyobb figyelmet szentelnek a táplálkozásnak és az ezzel kapcsolatos információknak.
A szívalapítvány vezetője szerint aggasztó, hogy a gyermekek annyira elveszítették a kapcsolatot a "való világgal", hogy nincsenek tisztában azzal, miből készül a chips. Azért, hogy minél több fiatalhoz eljusson az üzenet a gyermekek nyelvén szólunk hozzájuk, nyilatkozta a vezető. A 11 és 12 év közötti korosztály számára óriás chipsre emlékeztető csomagokat is készített az alapítvány, amiben a felvilágosító füzetek mellett matricák és poszterek találhatók."
Forrás: www.mfor.hu