Zöld reklámok

Nem minden „zöld" reklám hirdet valóban "környezetbarát" terméket!

Napjainkban a fogyasztók környezeti érzékenységével együtt nő a környezetvédelmi érvekkel történő reklámozás jelentősége. Ezt a gyártók is egyre inkább felismerik, s sokszor úgy akarnak további vevőcsoportokat „megszerezni", hogy a potenciális vásárlók környezettudatosságára építenek - pedig az általuk kínált áru/szolgáltatás nem, vagy nem is annyira „környezetbarát", mint ahogy azt reklámjuk állítja. Csak azt a látszatot igyekeznek kelteni... És megszületik az ún. "zöldremosás".  

 

TIPP

 

  • Vásárlás előtt - amennyire csak lehet - tájékozódjunk a megvenni kívánt termékről! Ebben segítséget nyújthatnak a hivatalosan is elismert - környezetvédelemmel kapcsolatos - termékjelzések. Legyünk ebben is kritikusak!
  • Ne felejtsük, hogy a reklám ELSŐDLEGES szerepe továbbra sem csupán a környezetvédelmi információk közvetítése, hanem a termék kelendőségének fokozása.

 


OLVASÁSRA AJÁNLJUK