DOLGOZZ NÁLUNK!
Ha nem riadsz vissza a számlák és ellenőrzések hadától, ha érdekel egy 4 órás adminisztratív állás, ha van legalább 2 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalatod, és megfelelsz az egyéb kihívásoknak is, akkor küldd el fényképes, magyar nyelvű önéletrajzod és motivációs leveled 2015. április 10-ig a [email protected] címre!
A Humusz Szövetség
pénzügyi és irodai adminisztrátor
munkatársat keres.
(4 órás állás)
Feladatok:
• Számlák, bankkivonatok rögzítése, dokumentálása.
• Banki utalások, készpénzes kifizetések bonyolítása, dokumentálása.
• Év végi zárási munkák előkészítése a könyvelés számára, közreműködés az éves mérleg és eredmény-kimutatás elkészítésében.
• Kapcsolattartás a könyvelővel, bérszámfejtővel.
• Közreműködés a pénzügyi tervezésben.
• Rendszeres pénzügyi jelentés a gazdasági vezető számára.
• Munkavállalók felvételéhez és kiléptetéséhez szükséges adminisztráció előkészítése, részvétel a munkaügyi adminisztrációban.
• Kötelező szabályzatok frissítése, elkészítése.
• Pályázati elszámolásokban való aktív közreműködés.
• A területen segítő önkéntesek koordinálása.
Elvárások:
• pénzügyi, közgazdasági szakirányú végzettség;
• hasonló munkakörben szerzett legalább 2 éves munkatapasztalat;
• pályázati elszámolásokban szerzett tapasztalat;
• rutin számítógép használatban (különösen: gyakorlott Excel felhasználó);
• precíz, alapos munkavégzés;
• kreativitás, teherbírás, rugalmasság, pozitív hozzáállás.
Előny:
• pályázatkezelő rendszerek ismerete;
• civil szervezetnél szerzett munkatapasztalat;
• angol nyelvtudás;
• tb-bérügyintézői végzettség;
• könyvelés területén szerzett jártasság.
Mit adunk mi?
• egy jó ügyért dolgozhatsz, amivel te is jól jársz,
• tagja lehetsz egy nagyon elkötelezett, lelkes csapatnak,
• kellemes munkahelyi környezetet,
• végül, de nem utolsó sorban rengeteget tanulhatsz a környezettudatosságról.
Fizetés megegyezés szerint.
Magyar nyelvű önéletrajzodat és motivációs leveledet a [email protected] címre várjuk 2015. április 10-ig.