Nőtt a Pepsi nyeresége
Nemhiába csomagolták a fémgőzölt fóliazacskókba a Gyűrűk ura népszerű figuráit!
A PepsiCo., az Egyesült Államok második legnagyobb üditőital-gyártó cége kedden negyedéves profitjának emelkedéséről számolt be.
A vállalat azonban nem a szénsavas üditőitalok, hanem a "junk food"-ok, azaz a chipsek és egyéb rágcsálnivalók forgalmának növekedésének köszönhetően javított teljesítményén.
A vállalat azonban nem a szénsavas üditőitalok, hanem a "junk food"-ok, azaz a chipsek és egyéb rágcsálnivalók forgalmának növekedésének köszönhetően javított teljesítményén.
A New York-i cég a szeptember hatodikán végetért harmadik negyedévében 1,08 milliárd dollár nyereséget produkált, szemben a 953 millió dolláros profittal egy évvel korábban. A részvényenkénti eredmény 53-ról 62 centre nőtt. Elemzők 60 és 62 cent közötti teljesítményt prognosztizáltak, az átlag a felső határhoz állt közelebb. A forgalom 8,4 százalékkal 6,83 milliárd dollárra nőtt.
forrás: Index