Minden második néző fizetne a reklámmentességért
Ugyanannyian fizetnének azért, hogy hirdetésmentesen jussanak hozzá tévé- és rádiómûsorokhoz, mint ahányan elfogadják, hogy az ingyenességért cserébe reklámokkal tûzdelik meg az adást – derül ki a Szonda Ipsos által a Sláger Rádió felkérésére a közelmúltban készített felmérésbõl.
Téves az a közvélekedés, hogy a képzettebbek és a tehetősebbek hajlanak inkább arra, hogy fizessenek a reklámmentes tartalomért – mondta Perjés Tamás, a cég médiakutatási igazgatóhelyettese, aki szerint ennek épp a fordítottja az igaz.
Megjegyezte, a 650 tizennyolc és negyvenkilenc év közötti megkérdezett szintén fele-fele arányban oszlott meg abban a tekintetben, hogy töltene-e le az internetről tartalmakat, vagy sem. Az igennel válaszolók közül szinte mindenki hallgatna ilyen módon zenét; százból csupán négyen mondták ennek ellenkezőjét.
Forrás: www.emasa.hu/MTI