Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 20 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Megszeppent Pepsi

  • 2005. február 28.
  • humusz
Az USA-ban önkorlátozást vállalt a Pepsi mind az iskolai büfék, mind a reklámok terén.


A magyar kormány után a Pepsi is rádöbbent, egészségtelenek az iskolai büfékben árusított cukros üdítőitalok és snackek. A cég ezért példamutató módon önkorlátozást vezetett be, ezentúl csak kisebb kiszerelésű termékek árusítását engedélyezi az amerikai alapfokú oktatási intézményekben.
A Pepsi - érzékelve az amerikai és a nyugat-európai fiatalkorúak körében egyre jobban terjedő kórós elhízási tüneteket - a jövőben nem készít gyermekeknek szóló reklámokat sem - írja a Financial Times.

NAPI ONLINE