Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 19 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Lassan változó hangsúlyok

  • 2004. december 28.
  • humusz
Eddig naponta hallhattuk, hogy drágább lesz az ásványvíz, az üdítõ és a sör. Már kezd letisztulni a kép, a sajtó is inkább azt hangsúlyozza, hogy a környezetet kevésbé terhelõ csomagolások kaphatnak hangsúlyt, mivel azokra kedvezõbbek a termékdíjfizetési kötelezettségek!
Így van ez az Origo Teret nyerhet a környezetbarát csomagolás című cikkében is.
"Hosszabb távon a betétdíjas italcsomagolások arányának növekedésére, illetve a környezetbarát alapanyagú reklámszatyrok elterjedésére számítanak a szakértők a termékdíjrendszer jövő januártól érvényes átalakítása miatt." - írják.