Lassan változó hangsúlyok
Eddig naponta hallhattuk, hogy drágább lesz az ásványvíz, az üdítõ és a sör.
Már kezd letisztulni a kép, a sajtó is inkább azt hangsúlyozza, hogy a környezetet kevésbé terhelõ csomagolások kaphatnak hangsúlyt, mivel azokra kedvezõbbek a termékdíjfizetési kötelezettségek!
Így van ez az Origo
Teret nyerhet a környezetbarát csomagolás című cikkében is.
"Hosszabb távon a betétdíjas italcsomagolások arányának növekedésére, illetve a környezetbarát alapanyagú reklámszatyrok elterjedésére számítanak a szakértők a termékdíjrendszer jövő januártól érvényes átalakítása miatt." - írják.
"Hosszabb távon a betétdíjas italcsomagolások arányának növekedésére, illetve a környezetbarát alapanyagú reklámszatyrok elterjedésére számítanak a szakértők a termékdíjrendszer jövő januártól érvényes átalakítása miatt." - írják.