Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 19 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Könyvajánló a reklámokról és a fogyasztásról

  • 2005. június 14.
  • humusz
manipulatorok.jpg (...) A Manipulátorok aprólékosan, ugyanakkor sok humorral elemzi a reklámok világát. Megmutatja, hogy ez a többmilliárd dolláros globális iparág hogyan használja fel a különbözõ tudományágak eredményeit, hogy hatékonyabban befolyásoljon minket, fogyasztókat. (…) A Manipulátorok érdekes olvasmány mindenkinek, aki már vásárolt életében. Tippeket ad, hogyan érhetjük el, hogy kevesebbszer csábítsanak olyasmi megvételére, amire semmi szükségünk nincsen.

Jeffrey Robinson
MANIPULÁTOROK


„Jeffrey Robinson New York-i író, tizenöt sikerkönyv szerzője. A Manipulátorokban aprólékosan, ugyanakkor sok humorral elemzi a reklámok világát. Megmutatja, hogy ez a több milliárd dolláros globális iparág hogyan használja fel a különböző tudományágak eredményeit, hogy hatékonyabban befolyásoljon minket, fogyasztókat. Megtudhatjuk például



  • miért használnak piros és rózsaszín fényeket a gyorséttermekben,

  • hogyan érik el, hogy a gyerekek kiverjék a hisztit az áruházakban,

  • hogyan használják a frissen sült kenyér illatát a biztosítási és ingatlanügynökök,

  • hogyan gyűjtenek adatokat rólunk,

  • mire való a törzsvásárló-kártyánk,

  • hogyan alakítja át életünket és a reklámok világát az internet.


(…) A Manipulátorok érdekes olvasmány mindenkinek, aki már vásárolt életében. Tippeket ad, hogyan érhetjük el, hogy kevesebbszer csábítsanak olyasmi megvételére, amire semmi szükségünk nincsen.”


A tartalomból:

  • Packard tanítványai
  • Készséges cinkosok
  • Az intelligens eladás
  • Az ördög a részletekben lakik
  • Hogyan adjuk el magunkat magunknak
  • A legkönnyebb célpont
  • Az eljövendő sokk



Athenaeum 2000 Kiadó
Ár: 1990,- Ft