Jönnek az egészséges Burger King hamburgerek
Sótlan sült krumplit is választhatnak a britek |
A Burger King vezérigazgatója, John Chidsey közölte, hogy a társaságnak 3 millió dolláros (1,6 millió fontos) tőkeinjekciót kell véghezvinnie, hogy megerősítse a brit üzleteket.
Chidsey hozzátette, hogy a cég már tett lépéseket, hogy egészségesebbé tegye ételeit - például Nagy-Britanniában nem tesz sót a sült krumplira, csak ha a vásárló kéri. Egy gyerek menü pedig tejből, szőlőből és almából áll. Ezen kívül a vásárlók extra salátával és paradicsommal megrakott hamburgereket is vehetnek.
A Burger King problémáival ellentétben a cég nagyobb riválisa, a McDonalds a múlt hónapban azt közölte, hogy Nagy-Britanniában megerősödtek az eladások, miután átalakították az éttermeket, új marketingstratégiát alkottak, és lehetővé tették olyan ételek választását, mint a répapálcikák, az almamártás és a diós saláta.
Kapcsolódó anyagok:
Rákkeltő ételek miatt perlik a Burger Kinget és a McDonaldsot
Élő békasaláta egy holland Burger Kingben
Tűzközelben marad a Burger King exvezére
A cikket a következő címen érheti el a Menedzsment Fórumon:
http://www.mfor.hu/cikkek/cikk.php?article=31014