Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 17 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Jönnek az egészséges Burger King hamburgerek

  • 2006. november 06.
  • humusz
Jelentõsen csökkentek a Burger King eladásai Nagy-Britanniában. A cég szerint ennek oka, hogy egyre nagyobb az igény az egészséges ételekre. Így az amerikai gyorsétteremlánc tejbõl és gyümölcsbõl álló gyerekmenüvel, illetve extra salátával, paradicsommal kérhetõ hamburgerekkel jelentkezik.

 
Sótlan sült krumplit is választhatnak a britek
A világ második legnagyobb hamburgerese megnevezte azt a 650 brit éttermet, amely miatt estek az eladásai, miközben az egész világon erősödik az egészséges ételek piaca - közli a Guardian.

A Burger King vezérigazgatója, John Chidsey közölte, hogy a társaságnak 3 millió dolláros (1,6 millió fontos) tőkeinjekciót kell véghezvinnie, hogy megerősítse a brit üzleteket.

Chidsey hozzátette, hogy a cég már tett lépéseket, hogy egészségesebbé tegye ételeit - például Nagy-Britanniában nem tesz sót a sült krumplira, csak ha a vásárló kéri. Egy gyerek menü pedig tejből, szőlőből és almából áll. Ezen kívül a vásárlók extra salátával és paradicsommal megrakott hamburgereket is vehetnek.

A Burger King problémáival ellentétben a cég nagyobb riválisa, a McDonalds a múlt hónapban azt közölte, hogy Nagy-Britanniában megerősödtek az eladások, miután átalakították az éttermeket, új marketingstratégiát alkottak, és lehetővé tették olyan ételek választását, mint a répapálcikák, az almamártás és a diós saláta.

Menedzsment Fórum

Kapcsolódó anyagok:
Rákkeltő ételek miatt perlik a Burger Kinget és a McDonaldsot
Élő békasaláta egy holland Burger Kingben
Tűzközelben marad a Burger King exvezére


A cikket a következő címen érheti el a Menedzsment Fórumon:
http://www.mfor.hu/cikkek/cikk.php?article=31014