Egy év türelmi idő a csipszek és gumicukrok gyermekreklámjának
"Az EU soros elnökét is feszélyezi, hogy nem él egészségesen" - írj a NOL cikke.
Ez jó, biztos jele, hogy õ is ember. Elképzelhetõ, hogy még gyermekei is vannak, akik jól bedõlnek a sulireklámoknak. Napközben bendõjükbe tömik a sok csipszet, hogy összegyûjthessék az aktuális Disney mesék sztárjainak hologrammos képeit, majd ezt követõen "ólvéjz lájtkólával" gargalizálnak - ez a menõ!
Este pedig megtanulják, hogyan kell beadni a korai cukorbetegeknek az inzulinos injekciót.....
"A csipszeket és gumicukrot gyártó iparág egy év türelmi idõt kap, hogy felhagyjon a gyermekeket megcélzó reklámokkal. Utána ugyanolyan uniós tilalom következik, mint amilyen a dohánytermékeket már most is sújtja. Az egészséges Európa mellett elkötelezett Kiprianu még egy elvárást megfogalmazott: a gyártónak úgy kell feltüntetnie az élelmiszer összetételét, hogy azt kémiai doktorátus nélkül is megértse a vásárló."