Stratégiai szervezetfejlesztés és kommunikáció műhelymunka
Budapesti műhelymunkánk következő szakaszát ajánljuk mindazoknak a szervezeteknek, akik
* elég nagyok és tapasztaltak már ahhoz, hogy érezzék az intézményesülés fontosságát és tapasztalják ennek nehézségeit
* elég kicsik és kezdők még ahhoz, hogy elkerülhessék ezeket a buktatókat.
A műhelymunka témájában és ütemezésében is két részre osztható:
I. Stratégiai szervezetfejlesztés-rendszerfunkció fejlesztés
A program során a résztvevők átgondolják saját szervezetük legfontosabb
rendszerfunkcióit, s fejlesztési javaslatokat fogalmaznak meg e
funkciók fejlesztésére.
Időpont: 2010. január 29-30.
Helyszín változás! Január 29. NIOK könyvtár (Bp. Margit krt. 43-45. IV/3.), január 30. HuMuSz Ház (Bp. Saru u. 11.)
II. Belső és külső kommunikáció, informatikai eszközök és lehetőségek a kommunikációban
Melyek azok az informatikai eszközök, amelyek a szervezeti tagok közötti kommunikációt, munkamegosztást segíthetik? Mire kell figyeljünk a sajtókapcsolatok kiépítésekor? Mit kérjünk, várjunk el a honlapkészítő informatikustól? A második részben többek között ilyen kérdésekre nyújtunk gyakorlati válaszokat.
Időpont és helyszín: 2010. március 31. és április 1. HuMuSz Ház (Bp. Saru u. 11.)
A négynapos műhelymunka értéke 30.000 Ft/fő, mely összeget a HuMuSz pályázati támogatásból finanszírozza, így a részvétel ingyenes.
Kérjük, hogy jelentkezési szándékotokat 2010 január 26-ig jelezzétek!
A műhelymunkán csak az első 20 jelentkezőt tudjuk fogadni.
További információ és jelentkezési lap itt található.
A program az Európai Unió támogatásával, az Európai Szociális Alap társfinanszírozásával valósul meg.