Ajánlat és megrendelőlap
Ajánlat újrapapír füzet megrendeléséhez
Az előzetes igények alapján a Hulladék Munkaszövetség az új tanév kezdésére idén is vállalja az iskolai újrapapír füzetek nyomdai legyártatását.
A csatolt mintának megfelelő minőségű füzetek szállítására iskolájuknak az alábbi árajánlatot tesszük:
Megnevezés | maximális db ár* |
A5-ös méretű, 32 lapos, vonalas (4. oszt-tól) | 60 Ft |
A5-ös méretű, 32 lapos, négyzetrácsos | 60 Ft |
A5-ös méretű, 32 lapos, sima | 54 Ft |
* Amennyiben nagyobb mennyiséget sikerül megrendelni, a füzetek ára csökkenhet (amit a második részlet befizetésekor figyelembe veszünk).
A füzet kinyomatását a fenti maximált áron csak akkor vállaljuk, ha típusonként, az összes megrendelőtől legalább 3.000 példányra érkezik megrendelés a Humuszhoz.
Egy megrendelőtől elfogadható legkisebb megrendelhető mennyiség: fajtánként 100 db, összesen 300 db, (aki ennél kisebb mennyiséget szeretne megrendelni, kérjük fogjon össze más iskolákkal, vagy vonja be a helyi pedagógiai szolgáltatót vagy a helyi önkormányzatot).
A füzetek vállalt legyártási határideje: 2008. május 30.
Amennyiben a Humusz saját hibájából nem tudja szállítani a füzeteket, a befizetett összeget visszafizeti az iskolának.
Tájékoztatásul közöljük, hogy megrendeléseket (a nyomdai munkák megindítása miatt) legkésőbb 2007 április 25-ig áll módunkban elfogadni.
Tárolási kapacitás híján és anyagi korlátok miatt, csak a fent megnevezett típusú füzetek legyártatását tudjuk vállalni! Kérjük, hogy ezt vegyék figyelembe a megrendelés leadásánál!
Kérjük, hogy a csatolt megrendelőlap mielőbbi visszaküldésével segítse akciónk sikerességét!
A megrendeléseket beérkezési sorrendben regisztráljuk és visszaigazoljuk. Az adásvételi szerződésünk a visszaigazolásunk megküldésével, illetve az ott feltüntetett előleg befizetésével válik érvényessé.
Ügyintéző : Földesi Dóra
HuMuSz
Cím: 1111 Bp., Saru u. 11.
Tel.: (1)386-2648
E-mail: [email protected]
Budapest, 2008. március 1. Újrapapír Világnap
Tisztelettel:
Szilágyi László
Elnök
Újrapapír füzet megrendelés
A megrendelő neve, címe:
........................................................................................................................
A megrendelő megbízottja, elérhetősége (telefon, e-mail):
.....................................................................
Alulírott megrendelő újrapapírból készült iskolai füzeteket rendelek meg a Hulladék Munkaszövetségtől az alábbiak szerint:
Más típusú füzet megrendelésére nincs lehetőség!
Tudomásul veszem, hogy a fenti összeg 50%-át, azaz ...................................... Ft-ot a rendelés visszaigazolása után, de legkésőbb 2008. május 2-ig a Hulladék Munkaszövetség pénztárába befizetem (vagy számlájára átutalom).
Tudomásul veszem, hogy a már befizetett előleget a Hulladék Munkaszövetség csak akkor fizeti teljes egészében vissza, ha a megrendelésem visszamondásáról legkésőbb 2008. május 9-ig írásban értesítem (vagy ha helyére változatlan feltételekkel más megrendelő lép). Egyéb esetekben a Hulladék Munkaszövetség jogosult a már befizetett előleg 25%-át kártalanítás címén megtartani.
Megrendelőként vállalom, hogy a második részletet a füzetek átvételekor készpénzben, vagy azt követően 8 napon belül banki átutalással megfizetem.
Megrendelőként vállalom, hogy a megrendelt füzeteket Humusz Házba (1111 Budapest, Saru u.11.) történő megérkezésük után, 10 munkanapon belül elszállítom.(A Humusz a füzetek érkezésének időpontjáról legkésőbb 5 nappal az érkezést megelőzően értesíti a Megrendelőt, 10 munkanapon túli elszállítás esetén, tárolási díjat számít fel, melynek összege: 200 Ft/nap/100 füzet. A HuMuSz szállítást nem tud vállalni.)
Alulírott megrendelő a Hulladék Munkaszövetség „Ajánlatában" foglaltakat tudomásul veszem.
Kelt, 2008. ..........................
..................................
(cégszerű) aláírás
A megrendelőlapot faxon vagy levélben kérjük eljuttatni irodánkba!