Média
 A média hatalom, méghozzá zöld hatalom. A környezettudatosság legtöbbször mindennapi apróságokon múlik, olyan gyakorlatokon, amelyek alig igényelnek beruházást, háttérismereteket, tudást viszont annál inkább. A média szerepe összetett: feladata, hogy minél szélesebb körben terjessze a környezettudatos életmóddal kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat, a nyilvánosság elé tárja a jelenlegi fogyasztási minták által okozott környezeti terhelés mértékét és okait.
A média képes arra, hogy trendet csináljon, népszerűvé és aktuálissá tegye a zöld szemléletet és életmódot. Éppen ezért a médiumnak magának is példamutató módon kell működnie, bevezetve olyan újításokat a szervezetében, amelyek megfelelnek a zöld iroda követelményeinek, gondot kell fordítania munkatársai szemléletformálására, és törekednie arra, hogy minél több sajtótermékét újrapapírra, lehetőleg környezetbarát festékkel és technológiával nyomtassanak. A tartalomszolgáltatás minden terén, bármilyen téma feldolgozása során szükségszerű szem előtt tartania és kommunikálnia a környezet védelmével kapcsolatos megfontolásokat.
A médiának kulcsfontosságú szerepe van abban, hogy a jogszabályok – így a hulladékos szabályozás – terveit, tartalmát és várható következményeit világosan értelmezze a nagy tömegek számára. A média ebben a vonatkozásban kulcsa a részvételi demokráciának. Ezen objektív információk biztosítják azt, hogy a lakosság széles körben reális véleményt alkothasson és magáénak érezve a környezetvédelem közügyét, jogkövető magatartást folytasson. Folyamatosan tudósítania kell a jogi környezet alakulásáról, a hatóságok közérdekű döntéseiről.
A környezettudatos termékek, és technológiák közérthető bemutatása lényegi információt ad a fogyasztóknak vásárlási döntéseik meghozatalakor. A környezettudatos fogyasztó ugyanis a termék életútjáról, összetevőiről, a gyártás során használt technológiák környezetterhelésének mértékéről tájékozódva dönt. A szennyezések nyilvánossá tétele, az oknyomozás, a pozitív döntések meghozatalát segítő, a nyilvánosságot kihasználó nyomásgyakorlás is a média alapvető  feladata.
A médiumok feladata, hogy egymással összefogva maguk is orientálják a hirdetői piacot - például az Önszabályozó Reklám Testület munkájának segítésével - úgy, hogy a reklámok mértéktartóbbak legyenek, és kevésbé ösztönözzenek az öncélú fogyasztásra.
A média hatalom, méghozzá zöld hatalom. A környezettudatosság legtöbbször mindennapi apróságokon múlik, olyan gyakorlatokon, amelyek alig igényelnek beruházást, háttérismereteket, tudást viszont annál inkább. A média szerepe összetett: feladata, hogy minél szélesebb körben terjessze a környezettudatos életmóddal kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat, a nyilvánosság elé tárja a jelenlegi fogyasztási minták által okozott környezeti terhelés mértékét és okait.
A média képes arra, hogy trendet csináljon, népszerűvé és aktuálissá tegye a zöld szemléletet és életmódot. Éppen ezért a médiumnak magának is példamutató módon kell működnie, bevezetve olyan újításokat a szervezetében, amelyek megfelelnek a zöld iroda követelményeinek, gondot kell fordítania munkatársai szemléletformálására, és törekednie arra, hogy minél több sajtótermékét újrapapírra, lehetőleg környezetbarát festékkel és technológiával nyomtassanak. A tartalomszolgáltatás minden terén, bármilyen téma feldolgozása során szükségszerű szem előtt tartania és kommunikálnia a környezet védelmével kapcsolatos megfontolásokat.
A médiának kulcsfontosságú szerepe van abban, hogy a jogszabályok – így a hulladékos szabályozás – terveit, tartalmát és várható következményeit világosan értelmezze a nagy tömegek számára. A média ebben a vonatkozásban kulcsa a részvételi demokráciának. Ezen objektív információk biztosítják azt, hogy a lakosság széles körben reális véleményt alkothasson és magáénak érezve a környezetvédelem közügyét, jogkövető magatartást folytasson. Folyamatosan tudósítania kell a jogi környezet alakulásáról, a hatóságok közérdekű döntéseiről.
A környezettudatos termékek, és technológiák közérthető bemutatása lényegi információt ad a fogyasztóknak vásárlási döntéseik meghozatalakor. A környezettudatos fogyasztó ugyanis a termék életútjáról, összetevőiről, a gyártás során használt technológiák környezetterhelésének mértékéről tájékozódva dönt. A szennyezések nyilvánossá tétele, az oknyomozás, a pozitív döntések meghozatalát segítő, a nyilvánosságot kihasználó nyomásgyakorlás is a média alapvető  feladata.
A médiumok feladata, hogy egymással összefogva maguk is orientálják a hirdetői piacot - például az Önszabályozó Reklám Testület munkájának segítésével - úgy, hogy a reklámok mértéktartóbbak legyenek, és kevésbé ösztönözzenek az öncélú fogyasztásra.
|         2015. szeptember 18.   "El tudja képzelni életét nejlonzacskók nélkül? Mielőtt rávágná, hogy igen, mert bevásárolni tartósabb szövetből készült táskákkal is lehet, gondoljon arra, hogy nejlonzacskót használ a szemetesben, a mélyhűtőben, az uzsonnatáskában és még számtalan más helyen. Ha Ruandában élne, ezt nem tehetné.TILOS A NEJLONZACSKÓ! | 
|         2010. szeptember 02.   A média hatalom, méghozzá zöld hatalom. Az esetek jelentős részében mindennapi apróságokon múlik a környezettudatosság. Olyan gyakorlatokról van itt szó, ami alig igényel beruházást, háttérismereteket, tudást viszont annál inkább. A média szerepe összetett: feladata, hogy minél szélesebb körben terjessze a környezettudatos életmóddal kapcsolatos gyakorlati tudnivalókat, a nyilvánosság elé tárja a jelenlegi fogyasztási minták által okozott környezeti terhelés mértékét és okait. | 
|         2010. július 02.   A National Geographic felmérése szerint az indiai, brazil és kínai fogyasztók a legzöldebbek, míg az amerikai, kanadai francia és brit állampolgárok fogyasztása bizonyul a leginkább környezetterhelőnek. | 
|         2010. április 07.   
 | 
|         2010. január 02.   
 | 
|         2010. január 02.    Október elején elindult a T-Home televíziós (IPTV, Sat TV és Kábel TV) szolgáltatásain, valamint a T-Mobile Mobil TV kínálatában is elérhetők a Magyar Telekom 100 százalékos tulajdonában lévő Origo Zrt. által indított Ozone Network elnevezésű tematikus csatorna. | 
|         2010. január 02.   
 | 
|         2010. január 02.    2008 júliusától az MTM-SBS Zrt. Az ElectroRec-et bízta meg a TV2 és az Interaktív Kft. teljes hulladékának szelektív gyűjtésére és újrahasznosítására. A kizárólagos szerződés értelmében az ElectroRec Kft. feladata a kereskedelmi televízió teljes szelektív hulladékgyűjtésének a megszervezése és lebonyolítása. Mindez éves szinten több ezer tonna hulladékot jelent, melynek jelentős részét e-hulladék képezi. 
 | 
|         2010. január 02.   A médiatársaságok is számos példa értékű, hasznos és legtöbbször megtakarítást eredményező kezdeményezést indíthatnak el házon belül. Itt található ötletek, tippek, amelyek megvalósításához szükség esetén a Hulladék Munkaszövetség további segítséget tud nyújtani. | 
|         2010. január 02.    Idén hatodszor rendezte meg a TV2 Naplójának szerkesztősége az ország immár hagyománnyá lett szemétszedő akcióját, a Nagy Naplós Szemétnapot, melyre ebben az évben június 15-én kerül tsor. A stábhoz iskolákon és médiaszemélyiségeken túl a Vígszínház jeles művészei is csatlakoztak. | 
 
         
  A TV Paprika testvércsatornájával, a dekoval közösen áprilisban tematikus hónapot indít a bio jegyében. A dekon  minden hétköznap délelőtt a vegyszermentes kertészkedésé a főszerep, reggel 9.00-tól 11.00-ig. A TV Paprikán minden hétköznap délelőtt 11-12, illetve este 19-20 óra között látható a biosáv.
A TV Paprika testvércsatornájával, a dekoval közösen áprilisban tematikus hónapot indít a bio jegyében. A dekon  minden hétköznap délelőtt a vegyszermentes kertészkedésé a főszerep, reggel 9.00-tól 11.00-ig. A TV Paprikán minden hétköznap délelőtt 11-12, illetve este 19-20 óra között látható a biosáv. A 2009-es koppenhágai klímacsúcs alkalmából 56 újság szerkesztősége egyszerre szólított fel vezércikkében 20 különféle nyelven arra, hogy tennünk kell a klímaváltozás ellen. A mintaértékű kezdeményezés használja a médiában rejlő hatalmat, amivel a legérzékenyebb környezeti problémákra irányíthatja széles tömegek figyelmét. A hazai szerkesztőségek és kiadók számára is követendő példa, amely csupán összefogást és elkötelezettséget igényel, büdzsét alig, tehát nem megvalósíthatatlan...
A 2009-es koppenhágai klímacsúcs alkalmából 56 újság szerkesztősége egyszerre szólított fel vezércikkében 20 különféle nyelven arra, hogy tennünk kell a klímaváltozás ellen. A mintaértékű kezdeményezés használja a médiában rejlő hatalmat, amivel a legérzékenyebb környezeti problémákra irányíthatja széles tömegek figyelmét. A hazai szerkesztőségek és kiadók számára is követendő példa, amely csupán összefogást és elkötelezettséget igényel, büdzsét alig, tehát nem megvalósíthatatlan... November második hetétől a Lapker terjesztésben válik országossá a Bio Info természetes életmód magazin. A lap elsődleges célcsoportja a 25-50 éves nők, anyák, háziasszonyok, akik tudatosan élik mindennapjaikat, különösen felelősségteljesen gondoskodnak gyermekeik, önmaguk és környezetük testi-lelki-szellemi egészségéről. Első nekifutásra 30.000 nyomott példányban jelenik meg az életmódmagazin .
November második hetétől a Lapker terjesztésben válik országossá a Bio Info természetes életmód magazin. A lap elsődleges célcsoportja a 25-50 éves nők, anyák, háziasszonyok, akik tudatosan élik mindennapjaikat, különösen felelősségteljesen gondoskodnak gyermekeik, önmaguk és környezetük testi-lelki-szellemi egészségéről. Első nekifutásra 30.000 nyomott példányban jelenik meg az életmódmagazin .