Az országos lappiacra lép a Bio Info természetes életmód magazin
November második hetétől a Lapker terjesztésben válik országossá a Bio Info természetes életmód magazin. A lap elsődleges célcsoportja a 25-50 éves nők, anyák, háziasszonyok, akik tudatosan élik mindennapjaikat, különösen felelősségteljesen gondoskodnak gyermekeik, önmaguk és környezetük testi-lelki-szellemi egészségéről. Első nekifutásra 30.000 nyomott példányban jelenik meg az életmódmagazin .
Az eddig ingyenesen megjelenő, több mint fél évtizedes múltra visszatekintő életmód magazin kiadója most látta elérkezettnek a pillanatot, hogy a növekvő olvasói igényeket kiszolgálva országos terjesztésben is megmérettesse magát a hazai lappiacon.
„Mert élni Jól is lehet!”- mottóval és hét állandó rovattal megjelenő magazin elsősorban a családokat, azon belül a háziasszonyokat szólítja meg. A kiadó piacfelmérése után úgy ítélte meg, hogy az amúgy zsúfolt életmód lappiacon, helye van egy olyan, a természetes életmódot népszerűsítő sajtóorgánumnak, amely szellemiségében a felelősségteljes, önálló és tudatos családanyáknak közvetít minőségi tartalmat.
Állandó rovatok
Éléskamra – Tudatos táplálkozás;
Holisztikusan – Alternatív gyógyászat, szelíd gyógymódok;
Tükörkép – Szépség, wellness, fitnesz;
Lélekvirágok – Pszichológia, lelki harmónia;
Igazgyöngy – Ezotéria;
Földlakó – Környezetvédelem, humánökológia;
Tündérkert – Gyermekvilág, játékok, gyermekpszichológia, gyermeknevelés
A szerkesztőség hitvallása legfőbb tartalmi szempontjai szerint az aktuális és tudatos életvezetéshez kapcsolódó praktikus információk adják a Bio Info alap tartalmi részeit. Céljuk, hogy értéket teremtsenek és kommunikáljanak, minőséget közvetítve, hitelesen és életszerűen inspirálják az olvasókat.
A közel 90 oldalas életmód magazin terjesztése a hagyományos lapárusítók és alternatív terjesztőhelyek mellett elsősorban az áruházláncokra koncentrál, így november 9-től az összes hyper és szupermarketben elérhető lesz a Bio Info.