Celebek a pályán

A hírességekkel reklámozott áru jobban eladható... Nekünk is?

Meglehetősen nagy hatású reklámeszköz az is, ha híres embereket látunk bizonyos fogyasztási cikkek, ruhák, autók, stb. használata közben.

Az átlagember tudatalattijában az ismert arcok által reklámozott termék/szolgáltatás ettől "hitelesebbé" válik, így könnyebben dönt pont amellett a termék/szolgáltatás használata/igénybevétele mellett. Miközben a politikusok, színészek, sportolók többsége milliókat keres azzal, hogy "kiárusítja" vélt, vagy valódi szokásait; addig az emberek szintén milliókat költenek el a szóban forgó fogyasztási cikkekre. Ennek folyományaként pedig - arányos mértékben - terhelik/károsítják környezetünket.

 

TIPP

 

  • A "hírességet követő" vislekedési attitűd már gyerekkorban is megjelenik, így különösképp oda kell figyelni a fiatalok reklámtrükkökkel kapcsolatos "felvilágosítására".