Tej lesz a reklámhordozó
Eddig a tejet reklámozták, illetve annak fogyasztását, most maga a tej lesz a reklámhordozó. Miután azonban nehézségek akadtak a szabályozásban, az iskolatej-akció indítása is csúszik...A Magyar Rádió híre.
Eddig a tejet reklámozták, illetve annak fogyasztását, most maga a tej lesz a reklámhordozó. Miután azonban nehézségek akadtak a szabályozásban, az iskolatej-akció indítása is csúszik. |
Késik a megállapodás az oktatási tárca és a tejfeldolgozók között - tudtuk meg Bakos Erzsébettől, a Tejtermék Tanács referensétől. A megállapodásra azért van szükség, mert a tárca közérdekű reklámokat szeretne közzé tenni a tejes poharakon. - A tejfeldolgozóknak az Oktatási Minisztériummal kell megállapodást kötni a reklámfelületre, mert aki nem köti meg a megállapodást, az a rendelet értelmében nem vehet részt az iskolatej akcióban, mint szállító. A megállapodás-tervezetet két nappal ezelőtt kaptuk meg. Az eredeti határidő erre május 8-a volt. Az iskolatej akcióban 22 tejfeldolgozó vesz részt. A legfőbb kérdés, hogy ki viselné a hirdetések költségeit, ami a Terméktanács szerint legalább 50 millió forint. Az iskolatej akció jelenleg tízmillió liter tejnek teremt biztonságos piacot. Az Oktatási Minisztérium sajtóosztálya kérdésünkre úgy nyilatkozott, hogy az említett megállapodást júniusra tervezték és remélhetőleg még ebben a hónapban meg is kötik. |
Diós Judit