Coca-Cola - UV fényben
Az alumínium palackokkal kizárólag a legfelkapottabb klubokban és exkluzív szórakozóhelyeken találkozhatnak a fogyasztók. Az alupalackok különlegessége, hogy a minták UV fényben különleges rajzolatokat mutatnak. A stratégia szerint az öt palack tükrözi mindazt, ami fontos a Coca-Cola számára, vagyis a cég elkötelezettségét a zene, a művészet, a kreativitás és az innováció iránt.
A palackokat öt kontinens öt design stúdiója tervezte: a dél-amerikai Lobo, az amerikai Mk12, az európai The Designers Republic, az afrikai Hilton Tennant és az ázsiai piacon működő Caviar.
Az öt formabontó Coca-Cola palack mindegyikét két hónapig, limitált számban gyártja a cég.
A palackokat BTL-akciókkal promotálja majd a cég a szórakozóhelyeken és rendezvényeken, többek között UV-fényű hűtők is megjelennek majd.
(Forrás: Kreatív Online)