Noé márkája – variációk a tudatos vásárlásra
Szvetelszky Zsuzsanna hálózat- és kommunikációkutató a Tudatos Vásárló magazin és a TudatosVásárló.hu rendszeres szerzője. A Nemzeti Kulturális Alap támogatása és a PONT Kiadó hathatós együttműködése révén vált lehetségessé az egyesület kiadványaiban eddig megjelent és azóta született írásokból válogatott fogyasztás- és reklámkritikai tárgyú gyűjteményes kötet megjelentetése.
A Noé márkája kultúrhistóriai vázlatok, pszichológiai tükrök, fogyasztói álmok, kritikák s még megannyi műfaj izgalmas egyvelege. Az esszékben a szerző a gyakorló vásárlónő és családanya szemszögéből vág rendet a némileg kaotikussá vált, fogyasztáscentrikus világunkban.
„...életművem nagy része fogyasztás - ha már életművész nem lesz belőlem, fogyasztóművésszé válok akarva-akaratlan. A tucatnyi vadászfogást, melyekkel kócos ősanyám mezei nyúlra, vadmézre, akár dércsípte bogyókra vetődött, társaival versenyezve, gondosan finomítom a szupermarket százféle húst kínáló pultja előtt. Utánaolvasok, mérlegelek, összehasonlítok, és végül meghozom a tudatos döntést" - írja a szerző a kötet egyik esszéjében.
Kapható a jobb könyvesboltokban, illetve megrendelhető közvetlenül a kiadótól is. Megrendelés >>>
Ár: 1880 Ft
Forrás: Tudatos Vásárló