Aranylövés, avagy a túlfogyasztás természete
Karácsony elõtt a hazai reklámtörténet új szakaszba ért. Eddig termékeket és szolgáltatásokat reklámoztak, most magát a pénzt. A reklámok jelentõs része arról szólt, hogy hol lehet a legolcsóbban kölcsönt kapni, arra mozgósított, hogy: költs! Mintha ez lenne a kötelességünk. Hogyan válik a fogyasztás önértékké, anélkül, hogy az elfogyasztott árukat igazán élvezni tudnánk? Hogyan válunk egy gyorsan forgó világ foglyaivá?
Karácsony előtt a hazai reklámtörténet új szakaszba ért. Eddig termékeket és szolgáltatásokat reklámoztak, most magát a pénzt. A reklámok jelentős része arról szólt, hogy hol lehet a legolcsóbban kölcsönt kapni, arra mozgósított, hogy: költs! Mintha ez lenne a kötelességünk. Hogyan válik a fogyasztás önértékké, anélkül, hogy az elfogyasztott árukat igazán élvezni tudnánk? Hogyan válunk egy gyorsan forgó világ foglyaivá?