Lássunk tisztán!
Nem kell drága és környezetszennyező termékeket vásárolnunk ahhoz, hogy tiszták és jól ápoltak legyünk - mondja az író Mark Boyl.
Gusztustalan vagy és büdös, szükséged van a segítségünkre. Talán nem mondják ki ebben a formában, de ez az, amit a L'Oreal, Jhonson & Johnson és hasonló cégek marketingesei el akarnak hitetni velünk. Vonzónak lenni, ezt a vágyunkat használják ki azzal, hogy azt sugallják: nélkülük kevesebbet érünk. Mindezt azért, hogy eladhassák nekünk termékeiket.
Mindannyian szépek és illatosak szeretnénk lenni. A jó hír az, hogy a természetes frissesség elérhető egy fillér kiadás nélkül is. Read more about Lássunk tisztán!
Az új keretirányelv által bevezetett szigorítások betartásához és a
szén-dioxidkibocsátás tényleges csökkentéséhez a lakosság bevonása is
szükséges. A nemzeti hulladékgazdálkodási tervek azonban főleg a
közszférában és a kereskedelemben keletkező hulladékok kezelésére
fogalmaznak meg célokat. A szektorokra lebontott, speciális
hulladékgazdálkodási tervek, és az intézményi hulladékgazdálkodási
programok sok helyen még a kezdeti szakaszban tartanak. Kezdeményezések
azonban mindenféle szinten elindultak, például egyetemeken is.
A kereskedelmi szemlélet enyhítésének ügyes módja, amivel sok szülő él, a játékkölcsönző. Ezek olyanok mint a könyvtárak - csak itt a gyerekek játékokat kölcsönöznek.
Ha a közösségbe játékkölcsönzőt telepítenek, az összehozza a családokat azzal, hogy megosztják egymással a közösségi javakat. 