Go green with Metro – A világ legnagyobb globális napilapja új, nemzetközi zöld mozgalmat indít az újságban és a világhálón
A Metro, mint a világ legnagyobb globális napilapja a Föld napján, április 22-én mind a 18 országban elindítja a Zöld mellékletét. A mellékletben olyan témákat tárgyalunk, mint a bolygónk ökológiai állapota, a környezeti beruházások, környezetvédelmi tippek, technikák, de megszólaltatunk ismert személyiségeket, akik a zöld mozgalom élére álltak, illetve lesz szó „zöld divatról" is.
„A Metro olvasói olyan fiatal városlakók, akik maguknak teremtik meg a zöld jövőjüket, ha lehet azt mondani, a jelen zöld társadalma, akik otthagyják kézjegyüket a világban, és akikkel zöldebbé tudjuk változtatni a világot." - mondja Maggie Samways, a Metro World News vezető szerkesztője.
A globális „Go Green with Metro" kampány a Föld napján, április 22-én indul, amikor megjelenik a globális Zöld melléklet is. A „Go Green with Metro" globális kampány során olvasóinkat arra buzdítjuk, hogy kis dolgokkal óvjuk a környezetünket, a Földet, például azzal, hogy fogmosás közben elzárjuk a vizet. Az olvasóink, partnereink akár csatlakozhatnak is a mozgalomhoz a Facebook oldalán a „Go green with Metro" fanclub-bal. A rajongóvá váláshoz nem kell mást tenni, mint bejelölni és elküldeni, meghívni ismerőseiket. Majd minden héten a rajongók kapnak egy „kihívást", például, hogy minden égőt a lakásban energiatakarékosra kell kicserélni. És ha már rajongója a mozgalomnak, feltehet képeket, videókat, és azt, hogy aznap mit tett a környezetért. A rajongói klub óránként 50 újabb taggal bővül.
A Metropol már hónapokkal korábban elindította a Zöld mellékletet, így április 22-én a magyar olvasók számára egy jól ismert, rendszeres mellékletként jelenik meg a „Go Green" globális melléklet is. A Zöld melléklet magyar szlogenje: „Gondolkozz Zölden!"