Nyuszi
Nyuszi
A reklámújságban olvasom a CC hirdetését, jövõ héttõl a TV-ben is látható. A téma a húsvéti ünnepek alkalmából indított hagyományosnak számító kupakgyûtõ akció. A "kedves, nyereményekben bõvelkedõ nyuszis játékhoz" "most alkalomhoz illõ verses forma" járul. Most jön a verses forma:
"Coca Cola kupakok,
Húsz darabért locsolok,
Fehér nyuszit kaphatok!"
Mindjárt magam alá locsolok a gyönyörtõl!
Kalas
Praktikus
Reklámajánlatként kapott a barátnõm a Praktikától valami kerti könyvrõl szórólapot. Normális reklámajánlat volt, elmondta xy és zw, hogy õk mire használják. A második szórólap a Praktika saját gyûjtögetõs lapjait reklámozta. Ha megrendelteted négy emberrel ezt a sorozatot, kapsz négy bögrét és egy teáskannát. Ezen a szórólapon is elmondta a magáét xz és yw. Csak éppen van egy kis bökkenõ. A két szórólapon a két fénykép ugyanaz, eltérõ aláírással! Az egyiken ugyanaz a nõ Mónika Miskolcról, a másikon Ágnes Pécsrõl. Éljen a klónozás! Nem átverésnek hívják ezt véletlenül?
Jutka
1966-ból
Márai Sándor írta naplójába : "A televízióban Fellini: >>Nyolc és fél<< címû kitûnõ filmjét mutatják. A televízió színpadán a szürrealisztikus jeleneteket átmenet és bejelentés nélkül a keserûvíz-, izzadásellenesszer-, cigaretta és klozettkefe-reklámok élénkítik. A nézõ néha nem tudja megkülönböztetni, mit lát igazában; a film egyik jelenetét vagy egy hirdetést. Ezzel a trükkel most már rendszeresen él az amerikai televízió, mert a nézõk bonyolult technikai masinák segítségével menekülnek a hirdetések elõl. A >>remote control<< mütyürkéi módot adnak a nézõnek, hogy idejében elmeneküljön a kutyaeledeleket népszerûsítõ, szájbûz-szagtalanító szereket magasztaló hirdetések elõl, ha azokat elõre jelzi a mûsor... De a cselekménybe csempészett hirdetés elõl nem lehet menekülni. Ez már a Szuper-Pop."