Ne legyen ingyenreklám a Lánchídból!
A Népszabadság szeptember 20-i száma közli, hogy a Coca-Cola céggel 5:2 (!) arányban megállapodott a Fõvárosi Közgyûlés várostervezési és városvédelmi bizottsága, hogy a Coca-Cola INGYEN igénybe veheti a világörökség részét képezõ Lánchidat reklám céljára. Az egészet úgy állítják be, mintha ezzel a cég MEGAJANDÉKOZNÁ Budapest polgárait karácsonyra.
December 6. és január 6. között, három éven át, az idegenforgalmi idényben ismét demonstrálhatná a fõváros, hogy nálunk már mindent megszerezhetnek a nemzetközi mamutvállalatok. A döntés ellen Ráday Mihály tiltakozott, de alul maradt a nagylelkû bizottsági tagok döntésével szemben.
A Levegõ Munkacsoport felhívja a szervezeteket, hogy tiltakozzanak a fõváros polgárainak nyújtott nagyszerû ajándék ellen. Jó nekünk karácsonyra a Duna parti látkép úgy, ahogy van, pucéran is. A bekerülés összegét pedig ajánlják fel pl. a mentõszolgálat megmentésére. Ennek is meg lenne a reklámértéke.
Ha pedig ragaszkodnak az öltöztetéshez, akkor hozzák inkább rendbe valamelyik elhanyagolt utca homlokzatait.