Hulladékszállítási szolgáltatást indított a G'ROBY
Az internetes cég ingyenesen elhozza a háztartás szelektíven összegyűjtött papír, üveg, fém, műanyag és alkáli elem hulladékát a házhozszálítás során, majd azt a megfelelő helyre szállítja.
A hazai piacon elsőként szelektív hulladékelszállítás szolgáltatást indított az idén tíz éves G'ROBY Online Shop. A G'ROBY üzletlánc tagjaként működő, főleg élelmiszert és háztartási vegyi árut kínáló internetes cég a rendelés házhozszállításakor ingyenesen elhozza a vásárlók otthonából a szelektíven összegyűjtött hulladékot.
A G'Roby Online Shop számára mindig fontos volt a
környezettudatosság és a környezetvédelem. Az áruház a környezettudatos vevőkre
gondolva számos környezetbarát árucikket - például természetes alapanyagú
tisztítószereket, mosószereket -, bio- és natúr-terméket forgalmaz. 2010
júniusában a G'ROBY újabb jelentős lépést tett a környezet megóvása érdekében
azzal, hogy a magyar internetes kereskedelmi piacon elsőként bevezette a
szelektív hulladékelszállítás szolgáltatást. Ennek keretében a cég vállalja,
hogy a vásárlók által saját háztartásukban szelektíven összegyűjtött papír,
üveg(palack), fém(doboz), műanyag(palack) valamint alkáli elem hulladékot az
egyes kiszállítások alkalmával átveszi és saját költségén a megfelelő helyre
szállítja. A kezdeményezés néhány hét alatt nagy népszerűségre tett szert: a
G'ROBY futárjai máris több mint négy köbméter műanyag palackot, 2 mázsa papírt
és különböző mennyiségű egyéb szelektív hulladékot adtak át az
újrahasznosítással foglalkozó FoReGo Magyarország Kft-nek.
A G'ROBY 1999-ben kezdte meg a házhozszállítást, eleinte telefonos, majd 2000
tavaszán, az internetes áruház megnyitásától, online megrendelések alapján. A
G'ROBY hálózat egyik üzletéből induló szolgáltatás mára önálló üzletággá nőtte
ki magát: jelenleg külön telephelyről, az online áruház részére létesített 2000
m2-es raktárközpontból, közel 60 alkalmazottal és 20 saját szállítóautóval
szolgálják ki a Budapestről és vonzáskörzetéből érkező napi 220-240
megrendelést.
Működésének 10 éve alatt a www.groby.hu cím alatt működő online áruház, a vevői
igények szem előtt tartásával, többször is megújult. Legutóbb 2010 márciusában
öltözött új köntösbe, amely mind megjelenésében, mind szolgáltatásaiban
megfelel a legkorszerűbb elvárásoknak, számos praktikus, kényelmes újdonságot
nyújtva a felhasználók számára. Ezzel egy időben az áruház nyitott az online
közösségi média felé is: létrehozta saját Facebook-oldalát, melyen keresztül
közvetlenül kommunikál az érdeklődőkkel és vásárlókkal.
A cég szlogenje: "Az elégedett vevő a legjobb reklám". Az ennek
megfelelő vevőközpontú munkaszervezés és munkavégzés eredményeként az elmúlt 10
évben számos minősítést és elismerést szerzett a vállalat: 2002-ben, 2003-ban
és 2005-ben megkapta az eFestival II. és III. helyezéseit, 2008-ban az Év Internetes
Kereskedője különdíját, 2009-ben pedig az elsők között szerezte meg a Fair
Business minősítést. A G'ROBY cégcsoport - munkájának eddigi legjelentősebb
elismeréseként - 2010-ben elnyerte a Superbrands címet is.
Forrás: TőzsdeFórum