1999 Ft
1999 Ft (Geomédia, 2001)
Fréderic Beigbeder regényének a címe egyben az ára is. Egy termékreklám megszületésén keresztül mutatja be a marketingszakma világát, a kreatívok életét, világszemléletét. Főhőse (Octave Parango) egy munkájától teljesen megcsömörlött, testileg-lelkileg kiüresedett, életét csak alkohol és drogmámorban elviselni képes reklámszakember, aki könyvet ír a reklámszakmáról. Célja, hogy megmutassa kívülről-belülről, s reméli, hogy ezért a könyvért majd kirúgják az állásából. Parango üresnek, sivárnak érzi az életét, haszontalannak és hazugnak a munkáját, illúzióromboló cinizmussal áll hozzá mindenhez, ami a marketinggel kapcsolatos. A könyv szerzője író, újságíró, kritikus és reklámszakember, akit ezért a könyvéért a valóságban is kirúgtak az állásából.
Faith Popcorn-Lys Marigold: Éva-marketing (Geomédia, 2001)