Pöcsölés
És úgy lőn november 20-a éjjel. És akkor búvárszemüveggel és fúvóflakonokkal felszerelkezve valóban rástartolt az óriásplakátokra a gyorsreagálású fall-osztag. Fújták, egész éjjel fújták a plakátpöcsöket. Másnap a megfáradt reklámmenedzser arra ébredt, hogy álmodik és Budapest óriásplakátjain valóban ott virítanak a különféle állagú hímtagok. Nagyszerű, gondolta, eddig oké, az éjjel jól kitiltakoztam magam. Na, de ma már ma van. Aztán kreatív tekintetével tűnődve bámult maga elé. Micsoda kihívás, micsoda kihívás, micsoda kihívás ismételgette.
Na jó, akkor lássuk miből élünk!
Haját bezselézte, benyomott egy Red Bullt és feltárcsázta a legmenőbb zoknigyár vezérigazgatóját. Nézzen ki az ablakon Herr Fussekli, ugye látja, amit én is látok? Akárki fújta oda, én mondom, ez zseniális ötlet, Herr Fussekli, ezt bámulja az egész város. Nyilván Önnek is beugrott, hogy ez a sok délceg pötschöt az Isten is zoknitartónak teremtette! Húzzunk rá egyet a legújabb modellből! Nem uram, technikailag nem probléma. Szitanyomás, hipp-hopp, akár holnapra rávarázsoljuk azt a terakottakockás modellt. Rendben, akkor megegyeztünk, Herr Fussekli zárta le a beszélgetést elégedetten a reklámguru.
Aztán benyomott egy dobozos kólát és lendületből feltárcsázta a legmenőbb fehérneműgyár marketingesét. Nézzen ki az ablakon, Mrs. Kebelberg, ugye látja, amit én is látok! Felháborító, úgy van, fújj. Tökéletesen igaza van a feministáknak, akik a reklámplakátok kisajátításában a férfisovinista falloszkultusz újabb megnyilvánulását látják és követelik a feminin szimbólumok megjelenítését is. Ami nemileg valóban ellenpontozná az egészet. Én az ön legújabb melltartó-modelljére gondoltam, kellően kidomborítva, lobogó pánttal, XXXL-es méretben. Onnan a jobb felső sarokból sajnálná le azt a péniszparányt. Persze csakis Önnek promóciós áron. Köszönöm, Mrs. Kebelberg, akkor megegyeztünk. Kérem a mustert, egy héten belül a plakátra kerül.
"Na, ez is megvan" dörzsölte markát a reklámguru és megigazította félrecsúszott nyakkendőtűjét. Na, akkor most adjunk a tudománynak gondolta, és hangszálait remegőre igazítva már tárcsázta is Prof. Dr. Ph. Merev Edét. Nézzen ki az ablakon, professzor úr, ugye látja, amit én is látok? Az egész város döbbenten bámulja a stilizált péniszeinket. Kókadt rajzainkat azon többlépcsős reklámkapányunk első etapjának szántuk, amelyben a férfinemet egyre aggasztóbb méretekben sújtó merevedési problémákra hívjuk fel a figyelmet. A reklámkampányt úgy építettük fel, hogy mikor az első etap sokkoló hatása lefut, néhány hét múlva megjelenítjük mellette a probléma megoldását is. Igen, igen professzor úr, valóban az Önök gyógyszergyára által kifejlesztett esemény utáni kapszulákra gondoltunk. Csodákat hallottunk róla. Rendben van, professzor úr, akkor megegyeztünk. Kidolgozzuk a görbület elhárításának és a kapszula elhelyezésének vizuális variációit és két hét múlva jelentkezünk.
A reklámguru elégedetten osztott szorzott és kreatív tekintettel nézegette a menedzser kalkulátorán megjelenő számokat. Na, most jönnek akkor a környezetvédők álmodozta tovább és magában már fogalmazta is a Polgári Ökológiai Csoportnak (PÖCS) kiajánlandó promóciós reklámfelület szlogenjét.
Ekkor megcsörrent a telefonja. Az index.hu internetes újság üdvöskéje érdeklődött a tegnap éjjeli akció folyásáról. Oh yeee hölgyem mondta mázas mosolyával a magánember-menedzser. Ez a pöcs-akció sikeres volt. Igazán sikeres.