Mit sugallnak a reklámok?
Valósítsd meg önmagad!
Eszerint önmegvalósításunk az illetõ termék (esetünkben egy szépítõszer) fogyasztásán múlik. Dolgok, tárgyak általi kiteljesedés.
A vásárlás határtalan élménye.
Minden élmények netovábbja a fogyasztás. A tárgyakhoz való hozzájutás mennyei örömökkel kecsegtet. A boldogság dolgokban rejlik.
Miért fizessen készpénzzel, ha fizethet elektronikusan is?
Ha van egy új eszköz, azt használnunk kell, más indok nem is szükségeltetik hozzá, egyszerûen léte maga a parancsoló szükségszerûség.
Edzze száját a hétvégékre...
Mert akkor csak 10 Ft/perc a telefondíj; uaz, mint az elõzõ
... menü baconnal és barbecue-vel.
Modern világunkban olyan szavak, mint a szalonna vagy a sült/grillcsirke elavultnak számítanak. Igyekezni kell lépést tartani a korral.
Szponzorok nélkül minden koncerten csak a Csend Hangjai lenne mûsoron.
Nemzetekfeletti vállalatok folyamatos pénzelése nélkül lehetetlen megtanulni zenélni.
Reklám: a választás lehetõsége
Reklám: az agymosás lehetõsége. Az üzleti siker a dolgok csúcsa. Csak az anyagi siker számít, elõször legyen sok pénzed, aztán meglátjuk...