Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 14 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

1999 Ft

Év: 
2002
Szám: 
Tavasz

1999 Ft (Geomédia, 2001)

Fréderic Beigbeder regényének a címe egyben az ára is. Egy termékreklám megszületésén keresztül mutatja be a marketingszakma világát, a kreatívok életét, világszemléletét. Főhőse (Octave Parango) egy munkájától teljesen megcsömörlött, testileg-lelkileg kiüresedett, életét csak alkohol és drogmámorban elviselni képes reklámszakember, aki könyvet ír a reklámszakmáról. Célja, hogy megmutassa kívülről-belülről, s reméli, hogy ezért a könyvért majd kirúgják az állásából. Parango üresnek, sivárnak érzi az életét, haszontalannak és hazugnak a munkáját, illúzióromboló cinizmussal áll hozzá mindenhez, ami a marketinggel kapcsolatos. A könyv szerzője író, újságíró, kritikus és reklámszakember, akit ezért a könyvéért a valóságban is kirúgtak az állásából.

Faith Popcorn-Lys Marigold: Éva-marketing (Geomédia, 2001)