Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 14 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Mit sugallnak a reklámok?

Év: 
1997
Szám: 
Tavasz
Szerző: 
andor

Valósítsd meg önmagad!

Eszerint önmegvalósításunk az illetõ termék (esetünkben egy szépítõszer) fogyasztásán múlik. Dolgok, tárgyak általi kiteljesedés.

A vásárlás határtalan élménye.

Minden élmények netovábbja a fogyasztás. A tárgyakhoz való hozzájutás mennyei örömökkel kecsegtet. A boldogság dolgokban rejlik.

Miért fizessen készpénzzel, ha fizethet elektronikusan is?

Ha van egy új eszköz, azt használnunk kell, más indok nem is szükségeltetik hozzá, egyszerûen léte maga a parancsoló szükségszerûség.

Edzze száját a hétvégékre...

Mert akkor csak 10 Ft/perc a telefondíj; uaz, mint az elõzõ

... menü baconnal és barbecue-vel.

Modern világunkban olyan szavak, mint a szalonna vagy a sült/grillcsirke elavultnak számítanak. Igyekezni kell lépést tartani a korral.

Szponzorok nélkül minden koncerten csak a Csend Hangjai lenne mûsoron.

Nemzetekfeletti vállalatok folyamatos pénzelése nélkül lehetetlen megtanulni zenélni.

Reklám: a választás lehetõsége

Reklám: az agymosás lehetõsége. Az üzleti siker a dolgok csúcsa. Csak az anyagi siker számít, elõször legyen sok pénzed, aztán meglátjuk...