Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 15 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

DEATH

Év: 
1996
Szám: 
Ősz
Szerző: 
Ágó

Angliában óriási piaci sikere van annak a fekete csomagolásban árusított Death (halál) márkájú cigarettának. Lehet, hogy a cinizmus a legjobb reklám?

Nincs kölni, ami elfedi

Találkoztam valakivel, aki autóversenyzõ és versenyautókat épít. De most otthagyta az üzletét, és teljes egészében az Extinguisher nevû kampánynak szenteli magát, amit õ indított azzal a céllal, hogy kiûzze a dohányipart a Forma-1-bõl.

Õ mesélte, hogy egy nyílvános reklámbanzájon az egyik dohánygyár igazgatóját megkínálták az általa gyártott cigarettával, mire azt mondta, hogy "Mi nem szívjuk ezt a szemetet csak áruljuk. A szegény, az elesett és befolyásolható emberekre apellálunk: a munkanéküliekre, az alacsony jövedelműekre, a tizenévesekre."