Figyelmeztető üzenet

Ez a cikk kb. 16 éve íródott.
A benne szereplő információk a megjelenés idején pontosak voltak, de mára elavultak lehetnek.

Noé márkája – variációk a tudatos vásárlásra

  • 2008. július 08.
  • humusz
A Tudatos Vásárlók Egyesülete és a PONT Kiadó a 79. Ünnepi Könyvhétre jelentette meg Szvetelszky Zsuzsanna Noé márkája – variációk a tudatos vásárlásra címû könyvét.

 

Szvetelszky Zsuzsanna hálózat- és kommunikációkutató a Tudatos Vásárló magazin és a TudatosVásárló.hu rendszeres szerzője. A Nemzeti Kulturális Alap támogatása és a PONT Kiadó hathatós együttműködése révén vált lehetségessé az egyesület kiadványaiban eddig megjelent és azóta született írásokból válogatott fogyasztás- és reklámkritikai tárgyú gyűjteményes kötet megjelentetése.

A Noé márkája kultúrhistóriai vázlatok, pszichológiai tükrök, fogyasztói álmok, kritikák s még megannyi műfaj izgalmas egyvelege. Az esszékben a szerző a gyakorló vásárlónő és családanya szemszögéből vág rendet a némileg kaotikussá vált, fogyasztáscentrikus világunkban.

„...életművem nagy része fogyasztás - ha már életművész nem lesz belőlem, fogyasztóművésszé válok akarva-akaratlan. A tucatnyi vadászfogást, melyekkel kócos ősanyám mezei nyúlra, vadmézre, akár dércsípte bogyókra vetődött, társaival versenyezve, gondosan finomítom a szupermarket százféle húst kínáló pultja előtt. Utánaolvasok, mérlegelek, összehasonlítok, és végül meghozom a tudatos döntést" - írja a szerző a kötet egyik esszéjében.

Kapható a jobb könyvesboltokban, illetve megrendelhető közvetlenül a kiadótól is. Megrendelés >>>

Ár: 1880 Ft

 

 

Forrás: Tudatos Vásárló