vélemény

Javaslataink a készülő országos szemléletformálási stratégiához

  • 2018. november 07.
  • Peti

Társadalmi egyeztetés keretében lehetőségünk nyílt szakmai javaslatokat megfogalmazni a készülő országos környezetvédelmi szemléletformálási stratégiához. A felkérést az Innovációs és Technológiai Minisztérium Fenntartható Fejlődésért Felelős Államtitkárságától kaptuk, amit ezúton is köszönünk. Egyelőre csak röviden fogalmaztuk meg a hulladékos szemléletformálás területén megvalósítandó célokat. Bízunk benne, hogy a több mint két évtizedes tapasztalatokon alapuló javaslatainkkal, észrevételeinkkel hozzájárulhatunk a Kommunikációs Szemléletformáló Stratégia megalkotásához. 

 

Ezalatt a sógoréknál...

  • 2014. október 27.
  • névtelen (nem ellenőrzött)

A nyár tele van fesztiválokkal: sör-, kolbász-, bor-, csülök-, pálinka-, Szigetfesztivál és még hosszan sorolhatnám, valamint koncertekkel is, amiket el sem kezdek sorolni. Ezek a rendezvények rengeteg látogatót vonzanak, és ahol ennyi ember összegyűlik, ott a fogyasztás következményeként a hulladék is koncentráltan jelentkezik. De nézzük, hogy megy ez nálunk, és hogy megy a szomszédban!

Az Országos Hulladékgazdálkodási Terv véleményezése

  • 2010. május 06.
  • graczek

A 2009-2013-as OHT nem jelent érdemi előrelépést az előző öt évhez képest. A megelőzés témáját továbbra is diszkréten kerülik, a felállított prioritások nem felelnek meg az uniós és a józan ész követelményeinek, és még mindig nincsenek megbízható alapadatok a települési szilárd hulladékról. Kalas György munkája

Ipsos F&F: Gyorséttermek, üdítőitalok, párkapcsolat

  • 2011. október 08.
  • Scheuer Zsuzsanna

Az Ipsos „Fiatal Felnőttek” (F&F) elnevezésű országos kutatássorozata negyedévente közöl friss adatokat a fiatal felnőttek márkafogyasztási szokásairól, illetve tematikusan bemutatja ennek a fogyasztói csoportnak a viselkedését. 2011 harmadik negyedévében az Ipsos 585 fő, 15-25 év közötti, a korosztályt reprezentáló fiatalt kérdezett meg személyes módon. A kutatás témái a gyorséttermek, üdítőital márkák ismertsége és a párkapcsolatok voltak.

Vedd komolyan!

  • 2009. október 07.
  • szerk
Ezzel a szlogennel hirdeti „környezettudatos kampányát” egy gépi mosogatószereket gyártó cég. A kampány ténye már önmagában is elég meglepő, ha ugyan nem gyanús volt a számomra, ezért megnéztem a honlapot, ahol a részletekről lehetne tájékozódni.

Az ÖKO-Pannon 100 lépése

  • 2009. április 17.
  • humusz

gabi_7_120A magyar lakosság szelektív hulladékgyûjtési szokásairól 2006-ban és 2008-ban is felmérés készült. A felmérést az ÖKO-Pannon Kht. megbízásából a TNS Hungary Kft. készítette el egy 1005 fõs reprezentatív országos mintán. A felmérés eredményét egy sajtótájékoztató keretében ismertették, melyet az FKF Zrt.-vel közösen szerveztek. Mozsár Gabi beszámolója.

Közmeghallgatás Sajóbábonyban

  • 2008. október 19.
  • humusz

2008. október 20.-án (hétfõn) 17 órakor a sajóbábonyi polgármesteri hivatalban közmeghallgatásra kerül sor a Sajóbábonyba tervezett hulladékégetõ kapcsán. Szervezetünk lakossági megkeresésre kezdett el foglalkozni az üggyel és szakmai indokok alapján elutasítja a tervezett égetõmûvet. Érveinket a közmeghallgatáson részletesen bemutatjuk.

Oldalak